Není vše takové, jaké jste si vysnili? Podívejte se do reklamačního řádu!
Příčinou chyby může být lidský faktor i stroj. Zde zjistíte, jaká záruka se vztahuje na vaše produkty, jak reklamovat a jaké reklamace Rajče přijímá.
Záruka
Na fotoknihu a pexeso poskytujeme záruku v délce šesti měsíců od dne doručení. Jedná se o zakázkovou výrobu.
Jak postupovat při reklamaci?
- nejprve stručně popište, co je důvodem reklamace
- pokud můžete, vyfotografujte problematické části produktů
- výše uvedené zašlete na e-mailovou adresu reklamace@rajce.net
- po uznání reklamace vám zašleme opravenou zakázku zdarma na dohodnutou adresu
Na co se vztahuje reklamace?
- doručený produkt vzhledově neodpovídá objednanému (jiná šablona, písmo, správné rozmístění fotek, kompletní texty)
- produkt má jiný rozsah, než byl zadán v objednávce
- produkt má jinou velikost, jinou vazbu, jiné pozadí aj. než bylo zadáno v objednávce
- produkt je viditelně poškozen technologií výroby (slepené stránky, rozpadající se vazba, produkt zašpiněný lepidlem, špatně ořezaná kniha, poškrábané listy aj.)
Na co se reklamace nevztahuje?
- špatná kvalita fotografií daná malým rozlišením vstupních fotografií, na kterou byl uživatel upozorněn při tvorbě produktu
- zhoršená barevnost výsledných fotografií zapřičiněná špatnou barevností vstupních fotografií
- chyby způsobené objednávajícím v editoru produktu
Jedná se například o výřezy fotografií na pexesu. Výřezy jsou automaticky generovány, objednávající je však upozorněn, aby své výřezy zkontroloval před objednáním a předešel tak špatně oříznutým fotografiím.
- vady způsobené běžným opotřebením produktů
Vady mohou vzniknout při přepravě
Při přijetí zásilky je nutné ověřit, zda není poškozená přepravcem. V tomto případě objednávající zásilku nepřebírá a poškození reklamuje u přepravce.