Není vše takové, jaké jste si vysnili? Podívejte se do reklamačního řádu!

 

Příčinou chyby může být lidský faktor i stroj. Zde zjistíte, jaká záruka se vztahuje na vaše produkty, jak reklamovat a jaké reklamace Rajče přijímá. 
 

Záruka

Na fotoknihu a pexeso poskytujeme záruku v délce šesti měsíců od dne doručení. Jedná se o zakázkovou výrobu.

Jak postupovat při reklamaci?

  • nejprve stručně popište, co je důvodem reklamace
  • pokud můžete, vyfotografujte problematické části produktů
  • výše uvedené zašlete na e-mailovou adresu reklamace@rajce.net
  • po uznání reklamace vám zašleme opravenou zakázku zdarma na dohodnutou adresu

Na co se vztahuje reklamace?

  • doručený produkt vzhledově neodpovídá objednanému (jiná šablona, písmo, správné rozmístění fotek, kompletní texty) 
  • produkt má jiný rozsah, než byl zadán v objednávce 
  • produkt má jinou velikost, jinou vazbu, jiné pozadí aj. než bylo zadáno v objednávce
  • produkt je viditelně poškozen technologií výroby (slepené stránky, rozpadající se vazba, produkt zašpiněný lepidlem, špatně ořezaná kniha, poškrábané listy aj.)

Na co se reklamace nevztahuje?

  • špatná kvalita fotografií daná malým rozlišením vstupních fotografií, na kterou byl uživatel upozorněn při tvorbě produktu
  • zhoršená barevnost výsledných fotografií zapřičiněná špatnou barevností vstupních fotografií
  • chyby způsobené objednávajícím v editoru produktu

Jedná se například o výřezy fotografií na pexesu. Výřezy jsou automaticky generovány, objednávající je však upozorněn, aby své výřezy zkontroloval před objednáním a předešel tak špatně oříznutým fotografiím.

  • vady způsobené běžným opotřebením produktů

Vady mohou vzniknout při přepravě

Při přijetí zásilky je nutné ověřit, zda není poškozená přepravcem. V tomto případě objednávající zásilku nepřebírá a poškození reklamuje u přepravce.
Reklama